Monday, May 15, 2017

Lantsh

Lantsh on söögikoht, mis pakub värsket ja tervislikku toitu. Söögi valmistamisel kasutatakse kookosrasva ja oliiviõli, kastmetesse ei panda jahu, mahladele ja smuutidele ei lisata suhkrut. Soolaga ei liialdata, paljud toidud on aurutatud ja võimalusel kasutatakse kodumaist toorainet. Kõlab igatahes põnevalt ja kuna mul Arsenali keskusse niikuinii sageli asja on, siis olen Lantshist paar korda lõuna paiku läbi astunud.


Tööpäevadel on Lantshis lõunamenüü, kus saad ise endale juba valmis olevatest söökidest sobiva taldrikutäie kokku panna ja selle eest kaalu järgi maksta. Väga kiire ja mugav lahendus. Lõunamenüü toitude hind on 13 EUR kilo.
Mind on aga rohkem ahvatlenud station-grill menüü road, nii et olen oma valiku teinudki just nende seast.

Kogemused on olnud nii ja naa. Väga mõnusa maitseelamuse pakkus ramen munanuudlisupp krevettidega (hind 7 EUR):


Tegi kõhu kenasti täis ja maitses väga hea. Ülejäänud söökidega ei ole sama rahule jäänud. Esimesel korral võtsin mingi wokiroa, mis oli väga-väga vürtsikas. Ma eelistangi pigem vürtsist toitu, aga see wokk oli nii terav, et peale paari ampsu muutus keel tuimaks ja ei saanud maitsetest enam üldse aru. Ostsin tookord söögi karbiga kaasa ja pilti ei hakanud tegema, sest toidukarbis olev wokiroog pole teab mis fotogeeniline vaatepilt.

Viimati proovisin järgi Lantshi Black burgeri veisepihvi ja värske salatiga (Hind 7.90):


Sellest kahjuks erilist maitseelamust ei saanud. Kõik oli kuidagi kuivavõitu, nii et peale põneva välimuse ma temast suurt midagi rohkemat ei arva. Valmistamine võttis ka päris kaua aega, nii et kiire lõuna ajal ma seda tellida ei soovitaks.

Lantshis on sarnane maksmissüsteem kui Vapianos, kus tellitud söögid salvestatakse magnetkaardile, mis sulle sisenemisel pihku pistetakse ja teenindajad ei kirjuta kuskile üles, mida sa tellinud-söönud oled. Mulle see süsteem ausaltöelda ei meeldi, sest ühel korral juhtus, et eelmise kasutaja toidud olid kaardilt kustutamata jäänud ja maksma minnes paistis, nagu oleksin 5 portsu tellinud. Õnneks ei arvanud teenindaja nagu oleksin ma koos oma kaheaastase põnniga selliseks õgimiseks võimeline ja kustutas ilma skandaali tegemata kolm võõrast toitu ära. Samas kui oled suurema seltskonnaga söömas ja veedad restoranis pikemalt aega, siis võib pärast olla küll keeruline seletada, et mitte kõik kaardil olevad söögid ei ole teie tellitud. Nii et mina eelistan ikka vana head süsteemi, kus esitad oma tellimuse teisele inimesele, mitte ei jää lootma sellele, et saadud magnetkaart on enne sulle pihku pistmist tühjaks tehtud.

Lastega külastajate peale on Lantsh mõelnud ja tagumise saali nurgas asub väike mänguala, kus minu kaheaastasel on alati toidu ootamise ajal piisavalt tegevust olnud. Samuti on eraldi lastemenüü, kust ei leia küll tavapärast viinereid-friikaid, vaid Lantshile omaselt pigem tervislikumaid valikuid.

Olen harjunud söögi kõrvale kraanivett jooma ning eelistan seda võimalust ka söögikohtades. Lantsh pakub küll kraanivett, kuid see ei ole tasuta, vaid klaasitäie eest tuleb välja käia 30 senti. See jätab mulle restoranist alati kuidagi meeleheitliku mulje nagu proovitaks sult tõesti iga viimane kui sent kätte saada. Kuidas küll mõned söögikohad (näiteks Da Vinci) saavad lubada endale seda "kohutavat väljaminekut", et tuua lauda tasuta kraanivesi, millesse soovi korral lisavad sidrunit, jääd ja kõrregi ja teises kohas ei tule see kõne allagi? Minus tekitab kraanivee eest raha küsimine alati negatiivse emotsiooni.

Kuna mina pole kahel korral kolmest külastusest toiduga eriti rahul olnud, siis väga tuliselt Lantshi soovitada ei julge ja ise ka ilmselt enam uusi sööke sinna katsetama ei lähe. Krevettidega ramen supp oli aga väga maitsev, nii et seda vast lähen sinna tulevikuski uuesti sööma.

Kas oled Lantshis käinud? Mida sõid ja kuidas maitses?

No comments:

Post a Comment