Wednesday, October 26, 2016

Minu Nyx

Ameerikas toodetud populaarne meigibränd Nyx avas Tallinnas oma esimese poe küll alles eelmisel nädalal, aga minul oli juba enne poe avamist õnnestunud erinevatelt blogijatele suunatud üritustelt tutvumiseks mõningaid Nyxi tooteid saada. Olen neid mõnda aega kasutada jõudnud ja räägin nüüd teilegi, millised kuuluvad mu meigikoti raudvara hulka ja milliseid eriti ei soovita.


Huuletoodetest on mul oranž Butter Gloss (toon Cherry Cheesecake), lilla Intense Butter Gloss (toon Berry Strudel) ja Chunky Dunk jäme pliiats (toon Hibiscus Tea Punch). Butter Gloss on läbikumav huuleläige, mis kõigist teistest turul olevatest huuleläigetest eriti ei eristu - keskmine püsivus, keskmine pigment, kergelt kleepuv koostis. Igatmoodi keskmine. Kasutan küll, aga väga suuri emotsioone see esile ei kutsu.

Tema sugulane Intense Butter Gloss on aga hoopis teisest puust - huuleläike kohta väga hea püsivuse ja lihtsalt imelise pigmenteeritusega! Nende värvivalik on lihtsalt võrratu ja kindlasti leiab mu meigikotti veel nii mõnigi teises toonis Intense Butter Gloss tulevikus tee. Seda soovitan kõigil kindlasti proovida!

Kolmas huuletoode, Chunky Dunk pontsakas pliiats, pole üldse minu toon. Pruunikas nude ei lähe mulle kohe üldse mitte ja selleks ei hakanud seda lahtigi võtma. Tuleviks panen ta hoopis mõnda kingiloosi kotti - äkki võiks see toon hoopis mõnda mu lugejat rõõmustada, kes nude tooni huultest lugu peab :)


Kulmude värvimiseks on mul Nyx pliiats toonis Charcoal. See on tegelikult mõeldud nii silmade kui kulmude värvimiseks, aga ta püsib kulmudel paremini (silmadel võib poolest päevast hakata veidi liikuma) ja nii kasutangi seda rohkem kulmupliiatsina. Väga ilus matt tumehall toon, mis igapäevaseks kasutamiseks on mulle liiga tume, aga tugevama meigi juurde sobib hästi.

Veel on mul kulmumarker toonis medium. See toode mulle üldse ei meeldi. Markeri ots on küll hästi peenike ja lootsin, et sellega saab väga täpset täitmistööd teha, aga toon on väga hele ja õrnade tõmmetega jääb see nahale vaid vaevumärgatavalt, peaaegu olematult. Kui aga otsikut tugevamalt naha vastu suruda, muutub see kontrollimatuks ja viskab aegajalt välja suurema koguse tinti, mis jätab koleda täpi. Mina selle markeriga sõbraks ei saanudki.


Silmatoodetest on minu suureks lemmikuks Vivid Brights lainerid. Neid on saada kõikvõimalikes toonides ja minu kollane on väga mugava peenikese otsikuga, super pigmendiga ja üldse lihtsalt täiuslik lainer! Neid võtaks küll kohe kõik toonid, mis olemas on, sest värviline lainerijoon on minu jaoks kõige lihtsam viis jumestusse erksaid toone sisse tuua. Väga-väga meeldib!

Infinite Shadow Stick toonis Silk on selline mugavalt kasutatav lauvärvipliiats, mida on tänu kreemjale koostisele ülilihtne hajutada - isegi pintslit pole vaja, saab ka sõrmega hakkama. Püsivusele on mul veidi etteheiteid - ta vajab kindlasti samas toonis lauvärviga kinnitamist, muidu hakkab juba paari tunniga lauvagudesse kogunema.


Nyx HD puuder on super matistaja ja meigi kinnitaja. Kriitvalgest värvist ei maksa end ära hirmutada lasta - nahal jääb see läbipaistev. Puuder hajutab kortse ja poore ning muudab nahapinna hästi siledaks. HD puuder on see pahalane, tänu millele staaridest punasel vaibal aegajalt jahusena tunduva näoga pilte tehakse - valgustpeegeldavad komponendid muudavad naha palja silmaga vaadates täisulikuks, aga otsese välguga pildistades võivad inetut tagasipeegeldust anda. Proovisin järgi ja minul Nyxi HD puuder välguga pildistades "jahuseid" laike näole ei tekitanud, nii et ju on nende koostis hästi läbi mõeldud.

Viimane Nyxi toode on mul Pin-Up Tease ripsmetušš. Ühe kihina peale kandes annab ta pikkust ja eraldab ripsmed kenasti üksteisest. Kui lisada veel teinegi kiht, annab tušš lisaks ka lopsakust. Ripsmed jäävad sellega väga ilusad ja tušš püsib ülihästi. Võibolla liigagi hästi, sest minul kodus olevad meigieemaldajad seda hästi maha võtta ei suuda. Igal juhul ei ole sellega vaja karta mingit määrimist ega pudisemist, lihtsalt lisaks tuleb investeerida mõnesse õlise koostisega meigieemaldajasse, mille abil seda õhtul ripsmetelt õrnalt maha saaks.

Kasutasin Nyxi tooteid ja välja tuli selline jumestus:


Kas sa oled juba Nyxi poodi jõudnud? Mis oli su esimene ost?

No comments:

Post a Comment