Tuesday, February 7, 2023

Tilk! uudistooted

Tilk! looduskosmeetika on jälle tulnud välja mõnede uudistoodetega. Uut ja põnevat leiab nende seast nii näo- kui kehahoolduseks. Olen kõiki uusi tooteid juba üle kuu aja katsetanud, nii et paras aeg teilegi oma muljetest rääkida.

Merry Me kehakreem



Merry Me on üks täiesti imeline kehakreem, mis teeb naha lihtsalt uskumatult pehmeks, elastseks ja niisutatuks, aga seejuures imendub meeldivalt kiiresti. Kodulehel iseloomustatakse teda kui "jõululõhnalist", aga see kerge magus kaneeline lõhn sobib minu meelest vabalt aasta ringi kasutamiseks ja ei vii minu mõtteid küll jõulude lainele. Kreemi koostisse kuuluvad mandli-, nisuidu- ja jojobaõli, mis on nahka rahustavate, noorendavate ning pinguldavate omadustega. Kindlasti üks parimaid kehakreeme, mida ma kunagi proovinud olen. Siiani oli mu absoluutne lemmikkreem Tilk! Stimulate Me kreem, aga see peab nüüd hakkama esikohta Merry Me kreemiga jagama. Hind: 15.90 EUR.

Exfoliate Me kehakoorija



Exfoliate Me koorib nahka üheaegselt kahel moel - ta sisaldab AHA happeid ning suhkrut. Kahe kooriva komponendi koosmõjul muutub nahk siledamaks, elastsemaks ja pehmemaks. Koorija vähendab tselluliiti ning aitab teistel nahahooldustoodetel paremini imenduda. Kasutan seda praegu koos Merry Me kehakreemiga ja peale nende kasutamist on tunne nagu oleks just SPAst tulnud. Hind: 18.90 EUR.

Tan Me isepruunistav näokreem


 
Tan Me kreem annab kerge päevitunud jume ning boonusena on ta veel ka meeldivalt niisutav. Jume tekkimist märkab peale teist kasutuskorda. Mina kasutasin Tan Me-d algul neli päeva jutti ning selleks ajaks oli soovitud jume saavutatud. Edaspidi kasutasin kreemi paar korda nädalas tulemuse hoidmiseks. Lisaks tahan ära mainida ka selle, et Tan Me ei määri. Minevikus olen saanud halva üllatuse osaliseks, kui pruunistav kreem on heledatele voodiriietele plekid jätnud. Tan Me seda ei teinud, nii et võid seda kasutades julgelt valgel padjapüüril magada.  Hind: 29.90 EUR.

Shimmer Me särapalsam



Kuldne särapalsam sisaldab nahale asendamatuid rasvhappeid ja seda võib kasutada nii huulte niisutamiseks kui nahale kerge sädeluse ja niiske efekti andmiseks. Palsami koostises olev kuldne mineraalpulber lööb valguse käes kaunilt helkima ning on ilus nii põsesarnadel särapuudri asemel kasutamiseks kui ka kehale kerge sädeluse andmiseks.  Hind: 9.90 EUR.

Huulepalsamid



Tilk! huulepalsamid on valmistatud vaid looduslikest komponentidest ning ei tekita huultel sõltuvust. Oma toimelt on nad hästi sarnased - pehmendavad ja siluvad huuli, imenduvad hetkega ning ei jäta ebameeldivat rasvast kihti. Mõlemad on täpselt sama head, ei oskagi üht teisele eelistada. Isegi lõhna poolest on nad sarnased ja meeldivad mulle mõlemad väga! Ühe palsami hind: 7.95 EUR.

Näokreem normaalsele ja kombineeritud nahale



Valgetes purkides Lab sarja tooted sisaldavad musta küüslauku, mis on tugev antioksüdant ning kaitseb naha loomulikku mikrobioomi. Kreemil on kerge mõrkjasmagus ravimtaimede lõhn ning kiirestiimenduv vahuline koostis. Mul ongi normaalne ja kombineeritud nahk, nii et kreem on täpselt nagu minu naha jaoks loodud. Kasutan seda nii hommikul kui õhtul, sest kreem on piisavalt tummine, et sobida öökreemiks, samas imendub kiiresti, nii et sobib hästi ka naha niisutamiseks enne jumestamist. Super kõik-ühes toode, mis hoolitseb naha eest igakülgselt. Hind: 32.90 EUR.

Niisutav silmakreem



See hea silmakreem on Tilk! valikus olnud juba mõnda aega ja ma olen seda juba ühe pudelikese jõudnud lõpuni kasutada. Uuenenud on vaid toote pakend ja nüüd võib seda osta nii pumbaga pudelis kui klaastopsis. Minule meeldib uus topsis variant rohkem, sest pumbaga pudelist ei saanud päris kõike kreemi kätte. Purgi saab aga tilgatumaks kasutada. Kreem on kiirestiimenduv ja õrna lõhnaga. See niisutab, silub ja muudab naha märgatavalt pringimaks. Väga meeldib! Hind: 39.90 EUR.

Kas oled Tilk! toodetest midagi proovinud? Millised on sinu lemmikud?


No comments:

Post a Comment