Saturday, October 29, 2022

Põhi peal!

Oktoobris said otsa mõned mu väga suured lemmiktooted, kuid leidus ka paar täiesti ebaõnnestunud iluostu, mis mulle kohe üldse ei meeldinud ning mis poolikuna prügikasti rändavad. Ma püüan võimalikult vähe raisata ning tooted, mis juba ostetud on, ikka lõpuni kasutada, aga kui deodorant higilõhna tekkimist ära ei hoia ja näopesugeel meiki maha ei võta, siis pole nendega küll midagi teha. Tänases postituses panen oma lõpliku arvamuse kirja selliste toodete kohta:


Catrice Peppermint Berry Glow tooniv huulepalsam - Parim tooniv palsam, mida ma kunagi kasutanud olen! Meeldivalt niisutav ja väga ilusa roosa värviga. Palsam reageerib huulte pH tasemega ja igal inimesel jääb seetõttu värv pisut erinev. Toode läheb hästi huulte sisse, ei jäta kleepuvat tunnet ja värv püsib pikka aega. Kindlasti ostan uuesti. Hind: 5.19 EUR.

Eucerin Aquaphor huulepalsam - Palsam jätab huultele pikaks ajaks ebameeldiva libeda kihi. Kui tahad peale huulepalsami kasutamist huuli värvida, siis ei jää huulepulk korralikult peale vaid ujub mööda huulte pinda ringi ning jääb ebaühtlaselt.  Niisutas korralikult ja tegi oma töö ära, nii et kasutasin ta lõpuni, kuid uuesti ei ostaks. Hind: 9.24 EUR.

Paese BB kreem - Väga hea BB kreem, mis meenutas oma katvate omaduste poolest kergemat jumestuskreemi. Nahale ei jäänud märgatavat meigikihti, kuid ühtlustas näo väga ilusti ära. Toode oli meeldivalt niisutav ja sai mul väga suureks lemmikuks. Minule sobis toon Natural. BB kreemi tavahind on 19 EUR, aga Meigiwebi e-poes on käimas suured soodukad ja Paese BB kreem on hetkel saadaval superhinnaga 5 EUR.

LaLaRecipe kanepiseemne seerum - Toredat rohelist värvi seerum sisaldas 78% kanepiseemneõli ning oli mõnusalt niisutav ja rahustav. Tekstuurilt oli ta geeljas ning imendus kiiresti, jätmata nägu rasvaseks. Rahustas ja toitis nahka ning meeldis mulle väga. Hetkel saadaval soodushinnaga 23.09 EUR.

Garnier Bio näopesugeel - See geel ei meeldinud mulle üldse ja lõpuni ma seda ei kasuta. Ta ei eemaldanud meiki korralikult ja ei saanud jagu isegi kergest BB kreemiga tehtud jumestusest. Kui näo peale pesemist mitsellaarveega üle käisin, jäi vatipadi täiesti mustaks. Kui olin seda mõned nädalad kasutanud, märkasin, et poorid hakkasid ummistuma ja näole punnid tekkima, nii et rohkem ma seda toodet ei kasuta. Hind: 7.90 EUR.

Dermaflora deodorant - Alumiiniumivaba nahasõbralikest komponentidest deodorant võib küll olla tervisele väga ohutu, kuid kahjuks puudub tal igasugune higistamisevastane kaitse. Polnud mingit vahet, kas seda kasutasin või mitte, nii et viskan ta poolikuna minema.  Hind: 5.99 EUR.

Selliste toodetega tuli siis hüvasti jätta oktoobrikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment