Monday, May 30, 2022

Põhi Peal!

Mai hakkab läbi saama ning aeg teha jälle üks kokkuvõttev postitus, kus vaatan üle viimase kuu jooksul otsa saanud tooted ja panen nende kohta kirja oma lõpliku arvamuse. Tühjaks said sellised purgid-pudelid:


Bueno Cushion jumestuskreem - Keskmise katvusega jumestuskreem jäi nahal väga värske ja loomulik ning oli mu suur lemmik igapäevase kerge meigi tegemisel. Korea jumestuskreemid meeldivad mulle selleks, et enamustel neil on sees tugev päikesekaitse. Bueno omal lausa SPF 50. Ideaalne toode suviseks ajaks. Hind: 29.90 EUR.

Essence Hello, Good Stuff seerum - See seerum oli tõeline üllataja -  supersoodsa hinnaga, kuid nahk oli seda kasutades mõnusalt niisutatud ja trimmis. Seerumil oli meeldiv kerge mustikalõhn, mis oli tõesti päris marjade moodi, mitte imelikult keemiline. Väga meeldis! Hind: 4.60 EUR.

Tilk! rahustav näomask - Mask sobis mu kombineeritud nahale väga hästi ja suutis seda kenasti ära tasakaalustada - rasused alad ei hakanud seda kasutades nii kiiresti läikima, kuivad piirkonnad aga olid mõnusalt niisutatud ning üleüldse nägi nahk värske ja terve välja. Hind: 32.90 EUR.

Tilk! Brighten Me silmakreem  - Brighten Me silmakreemi olen lõpuni kasutanud juba mitu-mitu purgitäit ja ma ei tüdine sellest mitte iial. Täpselt selline nagu üks hea silmakreem olema peab -  kiiresti imenduv, tõhusalt niisutav ja kortsudevastane. Boonusena veel täiesti loodusliku koostisega ja kodumaine. Olen selle kreemi suur fänn! Hind: 32.90 EUR.

Biotherm toonik - Toonik niisutas ja rahustas nahka, kuid jättis näole kergelt kleepuva kihi. Kasutasin selle küll lõpuni, kuid teist korda ei ostaks. Hind: 32.40 EUR.

Nyx kompaktpuuder - Tugevalt matistav puuder hoidis naha läikimise kontrolli all ka kõige kuumematel päevadel. Kasutasin seda piduliku jumestuse juures või päeva jooksul meigi kohendamiseks. Igapäevaseks üle terve näo kasutamiseks oli ta minu maitse jaoks liiga tugev - ta on päris hea katvusega ja lisab meigikihile paksust, nii et sellega ei saa loomuliku naha efekti, mis mulle päevameigi juures oluline on. Hetkel saadaval soodushinnaga 7.99 EUR.


Garnier tükkšampoon - Normaalsetele juustele mõeldud šampoon läks kergesti vahule ja seda kasutades ei ole vajadust lisaks juustesse palsamit panna. Oli täitsa okei toode, aga teist korda ei ostaks, sest Garnier roosas pakendis õrnadele juustele mõeldud šampoon sobis mulle lihtsalt palju paremini, tegi juuksed kohevamaks ja hoidis neid pikemalt puhtana. Midagi halba mul selle kookospähklišampooni kohta öelda ei ole, aga lemmikuks ka ei saanud. Hind: 3.95 EUR.

Essence Pretty Natural jumestuskreem  - Mulle meeldib väga uusi meigitooteid katsetada, nii et on üliharv juhus, kui ma ühte jumestuskreemi mitu tuubi ära kasutan, aga Essence Pretty Natural sai mul nii suureks lemmikuks, et otsa lõppes juba teine tuub ning ostan seda kindlasti ka tulevikus. Suurepärane jumestuskreem kerge päevameigi tegemiseks - jääb nahal väga loomulik, püsib hästi, niisutab ja on sealjuures veel uskumatult hea hinnaga! Hind: 5.10 EUR.

Tilk! Detox Me turbamask - Detox Me turbamask on mu lemmik juba aastaid, sest ta puhastab poore ja taskaalustab nahka. Turbamaskist saab abi igasuguste nahaprobleemide korral - see võitleb vistrike vastu, silub kortse, vähendab rasueritust, kuid on samal ajal niisutav. Lihtsalt täiuslik kõik-ühes toode.  Hind: 18.90 EUR.

Sellised tooted said siis otsa maikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment