Tuesday, April 12, 2022

Tilk! looduskosmeetika

Tilk! looduskosmeetika on üks mu läbi aegade lemmikumaid nahahooldusbrände. Nende laia tootevaliku hulgast leiab abi iga nahamure lahendamiseks - olgu siis probleemiks liigne kuivus, akne või kortsud. Iga natukese aja tagant tuleb neil välja uusi tooteid, nii et kogu aeg on midagi värsket ja põnevat proovida. Viimaste nädalate jooksul olen katsetanud nende uut Repair Me näoõli ja lahti korkinud juba teise purgi oma lemmikuid tooteid Lab sarjast ning mõtlesin tänases postituses ka teiega oma muljeid jagada.

Repair Me näoõli



Taastav ja toitev näoõli on meeldivalt magusa apelsinilõhnaga ja pakub inensiivset niisutust. Mina kasutan seda tavaliselt õhtuse näohooldusrutiini osana, sest nahk jääb seda kasutades mõneks ajaks läikima. Õhtul kasutades saab õli rahulikult imenduda ja  hommikul ärgates on nahk ülipehme ning elastne. C-vitamiini rikas näoõli kiirendab nahas kollageeni moodustumist, mis teeb temast ideaalse vananemisvastase näohooldustoote. Hind: 24.90 EUR.

Eelmise aasta lõpus välja tulnud musta küüslauguga Tilk Lab sarja tooteid olen kõiki juba varem kasutanud ja neist blogiski kirjutanud, aga nüüd on osad Lab sarja tooted mul järjekordselt kasutusel, nii et tuletan teilegi meelde, millist hüva kraami Eestis toodetakse.

Niisutav toonik



Kõige kiiremini tühjenevad mu näohooldustoodetest toonikute pudelid, sest kasutan neid nii hommikul kui õhtul ja palavatel päevadel veel vahepeal ka, et nägu värskendada. Head näovett on üsna keeruline leida - ühed jätavad nahale ebameeldiva kleepuva kihi, teised on väga tugeva lõhnaga, kolmandad jälle nii lahjad, et tundub, nagu kannaks paljast vett näole. Tilk toonikutega pole mul kunagi olnud ühtegi probleemi - nad on mõnusalt rahustavad, värskendavad, niisutavad ja õrna lõhnaga. Uus Lab sarja kurkumi ja B vitamiiniga toonik on veel ka vananemisvastaste omadustega, nii et minu jaoks lihtsalt täiuslik! Hind: 21.90 EUR.

Sügavpuhastav näokoorija



Tilk! valikusse kuulus varem kolm mõnusat näokoorijat, mida olen kõiki vaheldumisi kasutanud ja võrdselt fännanud, aga nüüd, kui uus musta küüslaugu koorija välja tuli, on mu süda täielikult võidetud ja enam teisi kasutada ei taha. Ta on muidu samasugune kui eelkäijad -  täpselt parajalt tugevate koorivate  terakestega ja väga niisutav, kuid tema erakordselt mõnus kadakalõhn võlus mind juba esimesel kasutuskorral nii ära, et jään nüüd selle toote truuks püsikasutajaks. Hind: 22.90 EUR.

Rahustav mask



Tilk! musta küüslaugu sarjas on kolm näomaski - vananemisvastane, trimmiv ja rahustav. Olen neid kõiki kasutanud ja nad sobivad mu nahale väga hästi, kuid lemmikuks sai see rahustav näomask. Mul on kombineeritud nahk ja laup kipub kiiresti rasuseks minema, nii et otsisin toodet, mis aitaks liigset rasueritust pärssida, nahka liigselt kuivatamata. See mask teeb täpselt seda, mida vaja - lauba rasueritus on kontrolli all, kuid näo ülejäänud piirkonnad, mis pigem kuivusele kalduvad, jälle meeldivalt niisutatud. Ideaalne toode kombineeritud nahale! Hind: 32.90 EUR.

Kas oled midagi neist toodetest kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment