Monday, January 25, 2021

Uued tooted Sephorast

Sephora on üks mu lemmikuid kosmeetikapoode ja sinna sattudes olen alati nagu laps kommipoes, kel äkki kõike, mis silma ette jääb, hädasti vaja on. Targem on enne poodi sisse astumist täpne ostunimekiri valmis teha, sest muidu võib seal head ja veel paremat kraami täis riiulite vahel täitsa hulluks minna, et mida võtta, mida jätta. Sel korral oli mul kindel plaan teha esmatutvust Charlotte Tilbury toodetega ja plaanisin osta 3 asja - Airbrush Flawless Finish puudri, minisuuruses Filmstar Bronze & Glow kontuurimispaleti ja Airbrush Flawless meigikinnitussprei. Kahjuks oli aga minu külastatud Sephoras neist olemas vaid esimene, nii et lõpuks tuli Filmstar Bronze & Glow paleti asemel minuga kaasa hoopis Kat Von D kontuurimispalett, mis tagantjärgi tarkusena ei olnud kahjuks eriti hea valik. 

Olen neid tooteid nüüd ligi 2 kuud kasutanud ja nendega läbi ja lõhki tuttav, nii et paras aeg ülevaate kirjutamiseks.


Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Finish puuder



Charlotte Tilbury meigipõhjatooted on ilumaailmas täielik hitt ja tahaksin nad järjest kõik ära proovida. Esimeseks väljavalituks sai Airbrush Flawless Finish puuder. Seda on saadaval neljas toonis ja mina võtsin kõige heledama, mis kannab nime Fair. Puuder on ülipeen ja sulandub nahale väga õhukese veatu kihina, mis aitab poore ja kortsukesi mahendada. Seda võib julgelt kasutada silmade all, kartmata, et puuder silmaaluseid miimikakurde välja tooma hakkaks. Ta kinnitab ja matistab meigi pikaks ajaks ning päeva jooksul võib seda soovi korral korduvalt juurde lisada, sest ülipeen puuder sulab nahaga ilusti üheks ning isegi mitmenda kihi lisamisel ei muuda nahka maskilaadseks ja "jahuseks". Ainus miinus on minu jaoks see, et puudritoos on väga õhuke ning sinna ei mahu sisse isegi mitte kõige kiitsakam puudripadi. Nii et kui seda kaasas kanda tahad, et päeva jooksul meiki värskendada, siis puudripadja peab kuidagi eraldi kaasa pakkima, sest toosi sisse ei suru seda mingi nipiga.  Hind: 42.99 EUR.


Kui mul hetkel kodus olevad jumestuskreemid otsa saavad, siis tahaksin ära proovida ka erinevad Charlotte Tilbury jumestuskreemid, nii et küsisin kaasa testrid, et maitse juba praegu suhu saada. Light Wonder jumestuskreemi pandi mulle testritopsikusse nii palju, et sain seda 5 päeva kasutada ja selle aja jooksul sai toode tõeliselt suureks lemmikuks. Tal on keskmine katvus, niisutav koostis, kuid ülihea püsivus. Isegi maski all ei hõõrdunud jumestuskreem maha. Nahk nägi välja ühtlane, värske ja ilma märgatava meigikihita. Kindlasti ostan Light Wonder jumestuskreemi tulevikus ka täissuuruses.

Lisaks sain kaasa Flawless Filter meigialuskreemi testri. See jättis värskelt nahale kantuna väga ilusa kumava tulemuse, kuid kui sinna jumestuskreemi peale panin, siis mingit olulist vahet ma ei märganud ei meigi välimuses ega püsivuses. Ja kuna tegu on siiski kallimat sorti tootega, siis seda ma täissuuruses ei ostaks, sest mingit wow-efekti ta ei tekitanud.

Kat Von D kontuurimispalett



Läksin Sephorasse tegelikult kindla plaaniga osta Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow minisuuruses kontuurimispalett, aga kuna seda hetkel saada ei olnud, siis haarasin kaasa juba pikalt mõttes olnud Kat Von D Shade & Light paleti. Eelmisel korral Sephoras käies keerutasin seda tükk aega käes, kuid jätsin lõpuks ostmata, sest paleti tumedamad toonid on mulle selgelt liiga tumedad ning kuna ma hetkel jumestaja teenust ei paku, siis pole ju mõtet osta toone, mis mu nahatooniga ei sobi. Sel korral sai aga ostuhullus võitu ja mõtlesin, et äkki saan need tumedad toonid ära kasutada näiteks silmameigi tegemisel või kulmude täitmisel ja ega nad raisku ju ikka lähe. 

Kahjuks selgus kasutama hakates, et puudrid pudisevad tugevalt, nii et silmameiki on nendega seetõttu halb teha ja kõige tumedama varjuvärvi alatoon on väga soe, nii et kulmude täitmiseks ta mulle sel põhjusel ei sobinud. Keskmine highlighteri toon on väga kollane, nii et seda ma samuti kasutama ei hakka. Nii et selle paleti ostu hakkasin ma kahetsema. Kasutada saan kahte heledamat varjuvärvi ja kõige heledamat highlighterit, aga pool paletti läheb toonide sobimatuse tõttu mul lihtsalt raisku. 

Iseenesest on tegu väga hea kontuurimispaletiga, aga täit rõõmu saab temast ilmselt tunda vaid elukutseline jumestaja, kellel on erineva nahatooniga kliente. Kõik puudrid on täismatid, hea pigmendiga ja lihtsalt hajutatavad. Toonid on müügil ka ükshaaval ja neid saab paletis asendada, mis on väga praktiline, sest alati on ju mingi toon selline, mis teistest kiiremini otsa saab.  Aga jah, minusugusele kodukasutajale jääb pool Kat Von D paletist liiga tumedaks, nii et teist korda ma seda endale ei ostaks. Hind: 46.99 EUR.

Kas oled Charlotte Tilbury või Kat Von D valikust midagi proovinud? Millised on sinu muljed?

2 comments:

  1. Olen CT puudri suurkulutaja ning see on toode mida ilmselt meigikotist niipea välja ei viska. Kat von D kontuurpalett leidub samuti, küll aga kreemjana ning selle ostu võiksin ka mina vahele jätta. Toode ju mega mõnus, aga tõesti ei tule kasutatud. Flawless filter primer on ilma meigita näol kaunis, küll aga jumestuskreemiga pole erilist vahet. Samas CT huuletooted on mega mõnusad ning näokreem samuti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Charlotte Magic Creami olen kunagi testrina saanud kasutada ja jättis tõesti nii hea mulje, et kindel plaan on see kunagi ka täissuuruses osta. Aga järgmisena tahaksin ikkagi tema meigikinnitusspreid proovida.

      Delete