Saturday, December 23, 2017

Essence jõulutervitus

Essence saatis mulle armsa jõulutervituse ja pakist tuli lisaks maiustustele välja ka paar uut meigitoodet.


Superfine must veekindel lainer


Seda toodet olen varemgi kasutada saanud. Essence lainerid on parima hinna-kvaliteedi suhtega lainerid üldse!!! Maksavad kuskil kolme euro ringis, aga näitavad nii püsivuselt kui kasutusmugavuselt kümme korda kallimatele toodetele koha kätte. Superfine on koostiselt väga sarnane minu suuuure lemmiku Essence Liquid Ink laineriga. Sügavmust toon, vedel koostis, mis libiseb laule juba kerge tõmbega, kuivab kiiresti ja püsib muretult terve päeva. Ei mingit laiali minemist isegi silma sisenurgas. Hästi peenike viltotsik lubab tõmmata ülimalt täpset joont ja sobib kõige paremini ühtlaselt peene lainerijoone tegemiseks. Mina olen oma lainerijoonte poolest selline amywinehouselik ja välisnurgast armastan tunduvalt pikenevat-paksenevat "tiivakest" ja seda on Essence Liquid Ink pisikese pintselotsikuga veidi lihtsam maalida, sest Superfine laineri pikk ja peen viltotsik ei ole sama hästi kontrollitav. Nii et pigem soovitan Superfine lainerit peenikese ja ühtlase paksusega joone sõbrale.

Matt Matt Matt huulepulk


Teise uue tootena tuli minu pakist välja Matt Matt Matt huulepulk toonis The One and Only. Essence vimased kollektsioonid on üldse väga heade huuletoodete poolest silma paistnud. Võrdseid lemmikuid olen leidnud nii Matt Matt Matt sarjast kui ka hea püsivuse ja niisutava koostise poolest tuntud Ultra Last sarjast. Toonivalik on meeletult lai ja sisaldab nii vanu häid klassikalisi huuletoone kui ka väga julgeid efektivärve. Jälle tahan kiita Essence hinna-kvaliteedi suhet. Huulepulkade hinnad jäävad 2.50 euro kanti, nii et väga taskukohased. Selle raha eest julgeb proovida ka selliseid toone, mis pole päris kindla peale minekud ja mida ehk iga päev ei kasuta. Tumepruun matt toon ei ole kindlasti mu igapäevane valik, sest kipub huuli kitsamaks ja nägu rangemaks muutma. Lisaks tahan ma oma huulevärvist tunduvalt erinevat huulepulka kandes pidevalt kontrollida, kas värv on ikka paigas. (Mulle ei meeldi üldse, kui punane hakkab tumeda huulevärvi alt läbi kumama.)  Nii et igapäevast kasutust see toon mul saama ei hakka, kuid fotomeigis meeldib väga - klapib nii hästi mu juuksevärviga. Ma ei ole mati huule fänn, kuid matte huulepulkasid kasutan koos läikega heameelega. Mattidel toonidel on sageli lihtsalt palju parem püsivus, nii et neid huuleläikega kombineerides saan hea püsivusega värvi, mis ei kuivata ja huuli kitsamaks ei muuda. Ka siin kandsin huulepulga peale pisut läiget:


Sellised uued tooted siis täna. Kas oled Essence kosmeetikat kasutanud? Mis on sinu lemmikud?

No comments:

Post a Comment